5/10/04

Štafeta

Tak jsem zjistil, že má škodárna slouží díky mírně popelnicóznímu stavu jako samoobsluha s náhradníma dílama, otevřeno nonstop, teda hlavně přes noc. Když jsem k ní tuhle ráno přišel na parkoviště před kolejema, koukám, že se do ní někdo vloupl, vytržené obložení u okýnka, vytažená zápatka. Ale nic neukradl. Nějak jsem to nechápal, sakra nevloupnu se přece někomu do auta abych tam nic neukradl, aspoň mohl vzít kanystr s benzínem, nebo vercajk, nebo příručku Údržba Škody 120 svépomocí, ale ono nic… ani uříznutá hlava mrtvý kočky tam nebyla narafičená jako rituální pomsta za to, že ničím životní prostředí benzínovejma splodinama. Tak jsem vyrazil do provozu, za chvilku smrad, zastavím, z motoru se kouří, a zjistil jsem co chybí - takovej ten špunt, co je na tom drátek a měří se tím olej v motoru. Když špunt chybí, olej šplíchá ven, a na rozpáleným motoru se připaluje a smrdí. Zkoušel jsem tam nacpat gumovej špunt, co jsem vysomroval od algologů, ale vyletěl hned při nastartování, tak nakonec nezbylo než shánět novou olejovou měrku… chlapík v autodílech mi vysvětlil, že jsem se stal účastníkem štafety - někomu někdo tu měrku ukradl, tak on vycvakl škodárnu hned vedle a ukradl ji mě, no a já že jsem trouba, protože jsem měl předat štafetu dál. Tak asi budu muset začít trénovat… na takovou štafetu člověk nepotřebuje svaly z ocele, musí na to mít akorát žaludek…

No comments:

Post a Comment